Image
Join our team
Image
Join Our Team

עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת ייעודית לאנשים עם מוגבלות

תאור המשרה

אחראי/ת על הזמנות רכש מול ספקים תוך כדי ניהול ממשקים מול גורמים בארגון, קבלת דרישות רכש ובדיקת תקינותן, מעקב אחר הזמנות.
• הפיכת דרישה להזמנה ושליחה לאישורים במערכות החברה
• שליחת הזמנה לספק לאחר אישור
• פתרון בעיות וסוגיות בדרישות והזמנות מול הדורש או הספק (כמות, תנאי תשלום ועוד).
• פתיחת ספק במידת הצורך

* שעות עבודה : חצי משרה, שעות העבודה של החברה הן בין 08:00 -17:00, וניתן לעבוד בטווח שעות זה בהיקף חצי משרה.
* נגישות המבנה: נגיש ומוכנות לביצוע הנגשה
* סביבת עבודה פיזית: עמדה משרדית, ישיבה בחלל פתוח, open space בקומת הקרקע, עם צוות קטן.
* סביבת עבודה חברתית: עבודה עם ממשקי פנים וחוץ, בחלל עבודה פתוח עם עוד מספר אנשי צוות.

דרישות וכישורים

* יכולת הבנה, קריאה וכתיבה באנגלית ועברית
* יכולת עבודה על מערכות OFFICE ומחשב
* יחסי אנוש טובים, שירותיות
* סביבת עבודה חברתית: עבודה עם ממשקי פנים וחוץ, בחלל עבודה פתוח עם עוד מספר אנשי צוות.
* דרישות פיזיות: יכולת לעבודה משרדית ולעבודה על מחשב וטלפון




מיקום: נס ציונה

הערות

אומריקס הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
*העסקה דרך חברת קבלן*