תאור המשרה
פונקצית ניהול ובקרת מלאי תהווה ממשק פעיל ויוזם בין צוותי ומנהלי החטיבה האורטופדית ליתר הפונקציות בחברה בנושאי מלאי, תחזיות מלאי ותשתיות לתמיכה ואופטימיזציה של יכולות התפעול של החטיבה וסיוע במיקסום הביצועים, תוך עבודה עם ממשקים בארץ ובחו"ל.
פונקציה זו תעניק תמיכה למנהלי החטיבה בכל הקשור בניהול המלאי, הכנת תחזיות, ניתוחי צריכת מלאי והמלצות, בקרות אספקה, אופטימיזציה למלאי ותכנון הצטיידות של משתלים וכלים לתחום האורטופדי.
תחומי האחריות כוללים:
• ניהול מלאי שוטף ובקרת תהליכים מהשקת המוצר ועד הגעתו ליעד הסופי
• תכנון ההצטיידות: בניית אומדן לרווחיות המוצרים וכדאיות העסקה כמו גם ביצוע הפחתות
ושיערוך המלאי.
• מעקב וסיוע בהערכת צרכי החטיבה והצטיידות שוטפת בכלים
• בקרת האספקה: בקרת ספקים מחו"ל לעמידה בלוז ובכמויות, ביצוע אסקלציות,
כמו גם ניתוח דוחות סטטוס BO
• אופטימיזציה למלאי: בקרת הפורטפוליו לעומת מלאים מניבים/לא מניבים וביצוע החזרות לספקים Excess/SLOB (מלאים עודפים/מתים ומלאי איטי)
• פיננסים: סיוע בבקרה על ה-L&P, בדיקת חריגות בשלבי ההצטיידות והרכש והנחיית הגופים המקצועיים לתיקונים, סיווג משתלים ומכשור ועוד
• החלפת טכנולוגיות- יזום וטיפול כולל בקרת השמדת מוצרים והוצאתם מהמלאי לצד הובלת תהליך ההצטיידות במוצרים חדשים (NPI'S)
• ייזום ושיפור תהליכים; ביצוע דיפרנציאציה בתהליך הלוגיסטי ובניית תכנית הבראה למלאי בשוטף.
• עבודה בממשקים פנימיים וחיצוניים כולל מנהלי חטיבות, מח' שיווק, רגולציה, רכש,
פלנרים, מחסן בישראל ובארגון הגלובאלי.
• מעורבות בפרויקטים חטיבתיים הן בהיבט הלוגיסטי והן בהיבטים נוספים
דרישות וכישורים
השכלה אקדמאית- עדיפות לתחום הלוגיסטיקה, יבוא ורכש.
ניסיון בניהול ובקרת מלאי
ניסיון בתחום שרשרת אספקה – חובה
ניסיון בחברה גלובאלית, עדיפות לתחום הפארמה והמדיקל
אנגלית ברמה גבוהה מאוד
אקסל ברמה גבוהה מאוד
הכרות עם תחום היבוא - יתרון משמעותי
נכונות לעבודה במשרה מלאה כולל ימי שישי ועבודה בשעות חריגות