Image
You
Image
Including You

תוצאות חיפוש - Omrix Biopharmaceuticals

נמצא 10 תוצאות בקטגוריה "all"
בחרו את המשרות שאליהן תרצו לגשת על ידי סימון תיבה אחת או יותר בעמודה השמאלית
למידע נוסף על המשרות לחצו על שם המשרה
משרה
ascdescחברה
ascdescמיקום
בחירה
מיקום : נס ציונה
בחירה
מנהל/ת חשבונות למחלקת הכספים

תאור המשרה

- קליטת חשבוניות ספקים, בדיקתם מול הזמנות רכש, וטיפול אל מול גורמים פנימיים בחברה
- ביצוע תשלומים
- ביצוע התאמות, תקשורת ובירורים אל מול הספקים לרבות ספקי חו"ל
- עדכון ספקים במערכת
- הוצאת חשבוניות ללקוחות.
- חשבונות חתך – ביצוע ומעקב אחר חשבונות חתך (הוצאות לשלם, הוצאות מראש וכד')
- סיוע בתהליך הדיווח החודשי / רבעוני ושנתי
- הכנת נירות עבודה

דרישות וכישורים

- מנה"ח סוג 2/3
- ניסיון של 3 שנים כמנהל/ת חשבונות ספקים- חובה
**ניסיון עיקרי בגבייה פחות רלוונטי למשרה זו
- ניסיון בעבודה עם PRIORITY - חובה
- ניסיון בעבודה עם EXCEL - חובה
- אנגלית ברמה טובה (כתיבה ודיבור)
- סדר, דייקנות ועבודה בצוות.
- הכרת SOX יתרון

מיקום: נס ציונה

הערות

אומריקס הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.

מיקום : תל השומר
בחירה
OMRIX ( Johnson & Johnson) Supply Chain Senior Manager

Description

• Lead the different Supply Chain departments and activities in Omrix
o Lead Procurement & Logistics Activities in Omrix.
o Oversee Omrix planning activities
• Member of Omrix Leadership team / Biosurgery PLAN leadership team
• Support Global Biosurgery initiatives as Cold chain logistics and other global projects & effort
• Develop and execute key initiatives around supply reliability
• Support and lead Supply chain scale up activities – Locally & Globally
• Establishes and monitors metrics for the measurement of Omrix Service level & Logistics\Procurement performance .
• Develops strategy for talent attraction and retention to enhance the PP&L operation's talent pipeline.
• Ensure the departments have appropriate resources with the right competencies to execute in compliance with quality system.
• Oversee & direct participation in quality systems improvement, cost reduction, cycle time reduction, & profit improvement program.
• Responsible for ensuring that subordinates follow all Company guidelines related to Health, Safety and Environmental practices and that all resources needed to do so are available and in good condition


Requirements


• BS degree in Business, Engineering ,Life Science, Physical Science or other related field required
• Minimum 10 year of Logistics / procurement and e2e supply chain experience
• Supply Chain experience in regulated (FDA) environment is preferred
• Minimum of 5 years people leadership experience is required.
• Experience driving high performing cross-functional and indirect teams that deliver results is required.
• Experience leading a turnaround strongly preferred. For example, driving mitigation programs, plan transformation and culture.
• Experience in biopharmaceutical manufacturing and with combination products is preferred.
• Experience working in a global company, matrix organization with Worldwide Supply chain is preferred
• Experience in working with 3rd party suppliers

RESPONSIBILITY FOR OTHERS & INTERNAL INTERACTIONS
• This role reports to Biosurgery & Global External Operation Panning Director
• Part of the Biosurgery Israel (Omrix) leadership team.
• Part of Biosurgery PLAN leadership team

OCATION & TRAVEL REQUIREMENTS
• The position is primarily located in Israel. ( Nes Ziona / Kiriat Ono )
• 10% of expected travel for domestic and/or international is required.

Location: תל השומר

Comments

Omrix is an equal opportunity employer promoting diversity and inclusion in the work place.
This position may be suitable for any person subject to their qualifications and capabilities, regardless of (inter alia) gender, origin, ethnicity, sexual orientation, and/or disability.
מיקום : תל השומר
בחירה
עובד/ת ייצור לאתר תל השומר

תאור המשרה

דרוש/ה עובד/ת ייצור לעבודת משמרות בתל השומר

עבודה בחדרים נקיים תחת כללי התנהגות ורגולציה מחמירים
עבודה כחלק מצוות
ביצוע תהליכי ייצור של מוצרים סופיים ומוצרי בניים
ביצוע דיגומים מיקרוביאליים
ביצוע ניקיונות של החדרים, הכלים וציוד ייצור
עבודה לפי נהלים והקפדה על תיעוד תקין של התהליך.
העבודה כולל משמרות לילה, שישי בוקר ומוצ"ש – לפי הצורך


דרישות וכישורים

ניסיון בעבודה בחדרים נקיים - יתרון
ידע בנהלי GMP- חובה
יכולות עבודה וניסיון ביישומי מחשב - חובה
אנגלית קריאה והבנה- חובה
עברית קריאה והבנה - חובה
יכולת הבנה טכנית
ראש גדול, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות, פרואקטיביות
יכולת עבודה ולמידה עצמאית

מיקום: תל השומר

הערות

אומריקס הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.

מיקום : כל הארץ
בחירה
יועצ/ת קליני/ת

תאור המשרה

• מתן שירותי ייעוץ טלפוני קליני לרבות: ניהול מקרים של COVID-19, תאונות עבודה ומחלות תעסוקתיות.
• אחראי/ת לשמירה על עמידה בתקנות משרד הבריאות לרפואה תעסוקתית ותקני הבריאות של J&J.
• ביצוע הערכות בריאותיות כחלק ממדיניות קידום בריאות של החברה.
• תמיכה בפעילויות קידום בריאות שונות.
• עבודה מול מנהלים וריבוי ממשקים בארגון.
• עבודה מול ספק חיצוני בתחומי רפואה תעסוקתית.

דרישות וכישורים

• רישיון אח/ות מוסמך/ת בעל/ת תואר ראשון בסיעוד
• עדיפות לניסיון או תואר מוסמך בבריאות תעסוקתית
• ניסיון של 5 שנים כאח/ות
• מוסמך/ת החייאה
• יכולת עבודה טובה עם תוכנות Office השונות (Outlook, Word, Excel) - חובה, יתרון להכרות עם תוכנת Salesforce
• הכרות עם חוקים ותקנות הנוגעים לרפואה תעסוקתית – יתרון
• יכולת עבודה בצוות ותקשורת בינאישית ברמה גבוהה
• שפות -אנגלית ברמה גבוהה – חובה. רוסית / ערבית – יתרון

היקף משרה – 100%, משרה זמנית לשנה עם אפשרות להארכה.
מקום עבודה עיקרי – עבודה מהבית במודל היברידי. נכונות ל-20% עבודה באתרי החברות השונים (צפון – יקנעם ועד מרכז – נס ציונה)

מיקום: כל הארץ

הערות

העסקה ע"י חברה קבלנית
עוזר/ת אדמיניסטרטיבי/ת ייעודית לאנשים עם מוגבלות

תאור המשרה

אחראי/ת על הזמנות רכש מול ספקים תוך כדי ניהול ממשקים מול גורמים בארגון, קבלת דרישות רכש ובדיקת תקינותן, מעקב אחר הזמנות.
• הפיכת דרישה להזמנה ושליחה לאישורים במערכות החברה
• שליחת הזמנה לספק לאחר אישור
• פתרון בעיות וסוגיות בדרישות והזמנות מול הדורש או הספק (כמות, תנאי תשלום ועוד).
• פתיחת ספק במידת הצורך

* שעות עבודה : חצי משרה, שעות העבודה של החברה הן בין 08:00 -17:00, וניתן לעבוד בטווח שעות זה בהיקף חצי משרה.
* נגישות המבנה: נגיש ומוכנות לביצוע הנגשה
* סביבת עבודה פיזית: עמדה משרדית, ישיבה בחלל פתוח, open space בקומת הקרקע, עם צוות קטן.
* סביבת עבודה חברתית: עבודה עם ממשקי פנים וחוץ, בחלל עבודה פתוח עם עוד מספר אנשי צוות.

דרישות וכישורים

* יכולת הבנה, קריאה וכתיבה באנגלית ועברית
* יכולת עבודה על מערכות OFFICE ומחשב
* יחסי אנוש טובים, שירותיות
* סביבת עבודה חברתית: עבודה עם ממשקי פנים וחוץ, בחלל עבודה פתוח עם עוד מספר אנשי צוות.
* דרישות פיזיות: יכולת לעבודה משרדית ולעבודה על מחשב וטלפון




מיקום: נס ציונה

הערות

אומריקס הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
*העסקה דרך חברת קבלן*
מיקום : נס ציונה
בחירה
PMO for Bubble Gum project- Grow

Description

PMO for 18 months Project for establishing manufacturing line for new product.
Reporting to the Project Manager. The PMO has primary responsibility to provide project management expertise, executing continuous improvement of the project programs and plan, associated with the management of the project core team.
PMO develop and monitor project plans timelines and governance through collaboration with the Project manager and the project core team. The PMO will have leadership responsibilities within the group and will support the Project Manager to manage and direct the work of other cross functional SMEs and partners.


Key Responsibilities
o Responsible for defining standards and executing tasks associated with managing projects. Plays an integral role during the initial planning stages for any project, through creating structured schedules and project plans based on the project goals, resources needed, potential risks, time to market and budget constraints.
o Develop and communicate clear and actionable deliverables, or activities to be completed. Tracking deadlines, deliverables, resources, and timelines throughout the project process. Holds owners accountable for their commitments
o Conduct project team meetings to provide status updates and identify and resolve issues.
o Adapt plans based on evolving needs, conditions or issues that may arise and ensure on-time, high-quality delivery in accordance with the stated project goals.
o Works with project teams to ensure documentation, supporting materials, and project plans are updated and readily available for internal teams and senior leaders.
o Create a project dashboard, which outlines both the projects currently underway and those on the backlog, with their priority according to the overall business objectives.
o Responsibility for project visibility – Presentations, Dashboards, KPI’s

Requirements

o Supervisory experience preferred.
o Experience in the Medical Device industry is preferred.
o Experience in the Pharmaceutical industry is an asset.
o Experience in project management tools: MS-Project, One note

Location: נס ציונה

Comments

Omrix is an equal opportunity employer promoting diversity and inclusion in the work place.
This position may be suitable for any person subject to their qualifications and capabilities, regardless of (inter alia) gender, origin, ethnicity, sexual orientation, and/or disability.
מיקום : נס ציונה
בחירה
עובד/ת ייצור לאתר נס ציונה

תאור המשרה

לחברת אומריקס דרוש/ה עובד/ת ייצור לעבודת משמרות בנס ציונה
תיאור המשרה:
עבודה בחדרים נקיים תחת כללי התנהגות ורגולציה מחמירים
עבודה כחלק מצוות
ביצוע תהליכי ייצור של מוצרים סופיים ומוצרי בניים
ביצוע דיגומים מיקרוביאליים למערכות השונות
ביצוע ניקיונות של החדרים, הכלים וציוד ייצור
עבודה לפי נהלים והקפדה על תיעוד תקין של התהליך.
העבודה כולל משמרות לילה, שישי בוקר, ומוצ"ש – לפי הצורך
מתוכנן לעבור לעבודה בשלוש משמרות בשנה הקרובה :
7:00-15:00 / 14:00-23:00 / 22:00-06:00

דרישות וכישורים

ניסיון בעבודה בחדרים נקיים - יתרון
ידע בנהלי GMP- חובה
יכולות עבודה וניסיון ביישומי מחשב - חובה
אנגלית קריאה והבנה- חובה
עברית קריאה והבנה - חובה
ידע בפריוריטי – יתרון
יכולת הבנה טכנית
ראש גדול, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות, פרואקטיביות
יכולת עבודה ולמידה עצמאית

מיקום: נס ציונה

הערות

אומריקס הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.

מיקום : תל השומר
בחירה
Senior QA manager GROW

Description

Under general direction and in accordance with all applicable federal, state and local laws/regulations and Corporate Johnson & Johnson, procedures and guidelines, this position:
• Establishes and maintains quality assurance programs, procedures, and controls. Ensures that performance and quality of products conform to established company and regulatory standards.
• Responsibilities over quality issues at all departments (including but not limited to Production, packaging, supply chain, QC Laboratory, and Omrix NV).
• Responsibilities over all QA release activities.
• Supervises the work of team members in regards to compiling and creating the documentation that accompanies batch release, approving shipments for final release to market and maintaining compliance with post marketing requests.
• Overall responsibility for quality aspects of the facility, systems, equipment, validation, engineering and maintenance aspects.
• Assures continuous quality control by following trends, maintaining annual product stability program and annual reports.
• Ensures appropriate oversight of all supply, storage and shipping activities.
• Review and Approval of SOPs, worksheets and forms related to products and processes, including Omrix NV.
• Supervises the team in conducting relevant deviation and complaint investigations if needed.
• Review and approves change controls, NCs (non conformances) and CAPAs (corrective and preventive actions), as applicable.
• Training and development of team members
• Representing the plant during quality audits and Health Authority interactions relating to post-market commitments and safety related submissions and inquiries for Omrix medicinal products.
• Tracks and reports on metrics used to maximize efficiency and productivity of the functional business work groups.
• Responsible for communicating business related issues or opportunities to next management level.
• Responsible for communicating business related issues or opportunities to next management level
Responsible for ensuring that subordinates follow all Company guidelines related to Health, Safety and Environmental practices and that all resources needed to do so are available and in good condition, if applicable
• Responsible for ensuring personal and Company compliance with all Federal, State, local and Company regulations, policies, and procedures
• Performs other duties assigned as needed
• Drive people leadership agenda, seeking for team growth and development and driving high performance teams based on our Credo and the Leadership imperatives values
• Deep understanding of HR employees' life cycle business processes and policies
• Act in compliance with Israel labor law regulation, J&J values and code of conduct
• Drive business operation excellence according to JJPS/JJOS methodology
• Budget management and Financial planning
• Strong JJSC business acumen to enable and advance business strategy execution

Requirements

• BS degree in Business, Life Science, Physical Science, Engineering or other related field required.
• Minimum of 4 years of experience in compliance or quality in a regulated (FDA) environment.
• Experience in the Medical Device industry or medical field
• Experience in people management – preferred
• Experience in biopharmaceutical manufacturing is required, experience with combination products is preferred.
• Experience in handling patient/customer complaints, inquiries or servicing issues preferred
• Experience interacting with FDA, EMA and other regulatory agencies preferred
REQUIRED KNOWLEDGE, SKILLS, ABILITIES, CERTIFICATIONS/LICENSES and AFFILIATIONS.
• Experience or proven record motivating leading and developing staff, in a highly changing environment.
• Demonstrating fortitude to make Quality calls.
• Working through multiple set-backs and unforeseen challenges.
• Six Sigma, Quality Engineer, Quality Auditor and/or Quality Manager Certification
• Knowledge of regulations in relevant markets.
• Build strong cross functional partnership, interfaces and communication
• Lead in a matrix organization
• Establish a diverse and inclusive work environment and culture

Location: תל השומר

Comments

Omrix is an equal opportunity employer promoting diversity and inclusion in the work place.
This position may be suitable for any person subject to their qualifications and capabilities, regardless of (inter alia) gender, origin, ethnicity, sexual orientation, and/or disability.
מיקום : נס ציונה
בחירה
סטודנט/ית במחלקת הנדסה

תאור המשרה

לאומריקס באתר נס ציונה דרוש/ה סטודנט/ית לתמיכה במחלקת הנדסה.

משרה חלקית 50%.
כתיבת נהלים ופרוטוקולים להפעלת ותחזוקת מכונות
ליווי המהנדסים לאורך תהליכי העבודה
ארגון הארכיון המחלקתי
יצירת טמפלטים לעבודה



דרישות וכישורים

סטודנט/ית להנדסת מכונות/ כימיה - חובה
גישה טובה למערכות מחשב - חובה
אנגלית - ברמה טובה - חובה
ניסיון בכתיבה טכנית - יתרון
העבודה דורשת דיוק רב ,ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא.

מיקום: נס ציונה

הערות

אומריקס הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.

מיקום : נס ציונה
בחירה
Sr. Regulatory Affairs specialist

Description

Omrix Biopharmaceuticals is seeking a Sr. Regulatory Affairs specialist.
location Nes Ziona, Israel
Reports to: RA Manager
JOB SUMMARY
Coordinates, compiles, and submits new product applications, investigational new product applications and post approval supplements to the regulatory agencies. Ensures compliance with regulatory agency regulations and interpretations. Prepares responses to regulatory agencies' questions and other correspondence. Gathers and assembles information necessary for submissions in accordance with regulations and relevant guidelines. Involved with the preparation of necessary outlines, summaries, status reports, memos, graphs, charts, tables, and slides. Provides solutions to a variety of problems of moderate scope and complexity. Organizes and maintains reporting schedules for new product application and investigational new product applications.

DUTIES & RESPONSIBILITIES
•Review and provide WW regulatory assessment for changes in approved product (CCs, Supplier notifications, New projects)
•Prepares and submit required regulatory applications for new products and maintenance of existing products with limited supervision.
•Prepare and maintain an annual and periodic plans of activities
•Interacts with regulatory agency personnel in order to expedite approval of pending applications and to resolve regulatory matters with limited supervision.
•Communicates information and presents status updates on product/project activities to key internal/external stakeholders when requested.
•Follows up of mandatory requirements for registration: local certificates, importation of samples and local testing, etc. with limited supervision.
•Monitors and submit regulatory applications for changes of approved products with limited supervision.
•Research and consolidate regulatory requirements and communicate their information with supervisor and manager.
•Supports in the development of best practices for Regulatory Affairs processes
Supports the RA team in projects, ensure record keeping and filing and submit reports and deliverables timely
•Partner effectively with key business partners to assure strategic objectives for Omrix are achieved.
•Act as an Omrix representative to projects handled as needed in the area of medical device, biologic and combination product registration
•Maintain professional knowledge
•Provides training and limited supervision of contract resources, as needed.
•Conforms regulatory compliance.



Requirements

•A minimum bachelor's degree – Pharmacy, Biology, Biochemistry, Chemistry
•Min. 3 years of progressive experience in Regulatory Affairs
REQUIRED KNOWLEDGE, SKILLS, ABILITIES, CERTIFICATIONS/LICENSES and AFFILIATIONS.
•Leverages a working knowledge of the regulatory environment to prepare compliant Regulatory strategies and scientific and technical understanding of medical devices to provide regulatory input to product life-cycle management and evaluate regulatory impact on products.
•In depth understanding of Omrix manufacturing processes, analytical testing and
•Provide Regulatory Affairs support: Generates and manage submission documents for new products or changes to existing files.
•Must be able to proactively develop partnerships and alliances across the business.
Engages with external stakeholders and demonstrates conviction, proactivity and persistence when influencing others and overcoming resistance. Creates compelling negotiating positions that builds support and consensus among key stakeholders. And builds and leverages internal and external networks with colleagues, cross-functional partners, and industry contacts to identify opportunities and open communication channels.
•Track requirements of regulatory agencies and implement file updates accordingly
•Lead regulatory projects in cooperation with cross organization functions.
•Write and coordinate submissions and responses to health authorities in global market
•Effectively manages multiple competing priorities and collaborates with stakeholders with differing needs and viewpoints to make the best possible decision. And consistently manages large amount of changing, complex, ambiguous information and makes timely and effective decisions for the execution of project objectives.
•Delivers and creates oral and written technical communication with highlighting the most pertinent information for targeted stakeholders and leads to desired stakeholder actions.
•Acts with speed, agility and accountability in the decision making and balances short and long-term decisions and activities. Demonstrates an enterprise-wide mindset.
•High level English

RESPONSIBILITY FOR OTHERS & INTERNAL INTERACTIONS
•Work with another department such as QA, QC, R&D, MSO
•Participate in the weekly RA team meetings

Location: נס ציונה

Comments

Omrix is an equal opportunity employer promoting diversity and inclusion in the work place.
This position may be suitable for any person subject to their qualifications and capabilities, regardless of (inter alia) gender, origin, ethnicity, sexual orientation, and/or disability.