Image
You
Image
Including You

תוצאות חיפוש - Omrix Biopharmaceuticals

נמצא 7 תוצאות בקטגוריה "all"
בחרו את המשרות שאליהן תרצו לגשת על ידי סימון תיבה אחת או יותר בעמודה השמאלית
למידע נוסף על המשרות לחצו על שם המשרה
משרה
ascdescחברה
ascdescמיקום
בחירה
מיקום : תל השומר
בחירה
QA assign for QC

Description

• Collaborate with "One Lab" unit to ensure compliance of test methods within regulations.
• Support "One Lab "investigations associated with OOS and OOT tests results
• Leads or participating to "One Lab" tours for continuous improvement of GMP and GDP practices
• Utilizes industry and process excellence standards in routine quality operations, including good manufacturing practices (GMP), equipment engineering system (EES), and international organization for standardization (ISO).
• Supports product and process deviations, including Risk assessments, root cause investigations and preventive / corrective actions.
• Support on site audits .Prepare the "one lab" for audits.
• Leading or participating in continuous improvement projects to implement change within Operations.

• Review and approval of QC procedures, documents, protocols, reports and CC.


Reported to :
• QA for QC employee reports to Labs Q&C Lead

Requirements

• At least 2 years of work experience in the laboratory (pharma industry is preferred)
• University/bachelor's degree or Equivalent (B. science is preferred)

Location: תל השומר

Comments

אומריקס הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
מיקום : נס ציונה
בחירה
Technical Lead Evarrest EXOPS GROW

Description

• Process Engineer for Evarrest and Externally manufactured Surgiflo
• Technical support to functions and partners that lead workstream for the following programs:
o Grifols implementation and LCM - the CMO for Lyo Thrombin from the fractionation stage up to final product
o Patheon LCM - the CMO of Lyo Thrombin from the thawing/lyo stage up to final product
o Ness Ziona BB and LCM – E2E Evarrest manufacturing (from DS pooling to e-beam irradiation)

Requirements

 Good technical writing skills.
 Experience with lyophilization.
 Background in coordination of projects' execution.
 Ability to facilitate resolution of technical and operational problems.
 Ability to manage the investigation and timely resolution of issues arising from customer complaints.
 Review and approve technical documentation for process and design validations to verify compliance to technical specifications and standards.
 Communication with internal and external partners to coordinate and execute project plans.
 Assign tasks according to projected scopes including compliance and quality improvement, cost reduction, cycle time reduction, capacity increase, raw material qualification, and launch preparation.
 Support cross-functional project teams to facilitate the transfer of new production processes and execute implementation activities to support product launch.
 Ability to understand statistical data and to apply statistical analysis techniques, to improve related processes, as a Six Sigma Belt.
 Responsible for developing and managing risk mitigation. Can assist in product risk analysis in evaluating potential crises.
 Understands how process parameters affect assembly/equipment outputs. Provides technical assistance to others. Can develop strategy per crisis for best solution given multiple options. Makes technical recommendations based on results and previous work.
 Capable to anticipate problems based on a brief statistical analysis.
 Ability to issue and manage Change control projects.

Location: נס ציונה

Comments

אומריקס הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.

מיקום : תל השומר
בחירה
Supply Chain Planning Student

Description

Ethicon, part of the Johnson & Johnson Family of Companies, is recruiting a Global Supply Chain Planning Student to join the External Manufacturing Planning team located in Tel Ha-Shomer hospital, Israel.
As an integral member of Ethicon’s Supply Chain Planning Team, you will have the opportunity to play a key role in ensuring that our patients and doctors are getting the surgical devices they need when they need them.
As a Global Supply Chain Planning Student, you will:
• Conduct all planning activities for one of Ethicon’s external manufacturers
• Develop detailed supply plans that will be used to coordinate production at the external manufacturer
• Own the end-to-end Order Management process, including placing new purchase orders, developing purchase forecasts, and performing virtual receipts
• Identify and escalate product vulnerabilities to cross-functional business partners and stakeholders
• Improve capabilities and effectiveness of the Sales & Operations Planning process
• Monitor and report on key performance metrics, while offering insights and suggestions on how to improve the business
• Be empowered to design and implement improvements to new and existing processes that will benefit the Planning team and broader organization
• Become a team Subject Matter Expert for multiple ERP systems, including SAP and JD Edwards
• Utilize various Data Visualization and Analytics tools such as Tableau and SQL to own and execute critical reports and dashboards for multiple Supply Chain teams

Requirements

Qualifications
Education:
• You are enrolled in a college/university pursuing a Bachelor's degree in Industrial Engineering & Management, Supply Chain, or related field, with at least 2 years remaining of your degree
• You are available to work 50%, working hours are flexible
Experience and Skills:
Required:
• You are comfortable working fluently in English (reading, writing, speaking)
• You are detail-oriented, organized and possess strong analytical/problem-solving skills
• You search for feedback proactively and constantly put it into practice
• You're a self-starter with a continuous improvement mindset
• You can thrive in a global cross-functional team environment
• You are highly proficient in Microsoft Excel (formulas, data visualization, good design practices)
Preferred, but not required:
• Experience with Lean or other continuous improvement methodologies
• Advanced level of proficiency with Microsoft Excel
• Experience with SQL and/or ERP systems

Location: תל השומר

Comments

אומריקס הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
מיקום : נס ציונה
בחירה
סטודנט/ית במחלקת הנדסה

תאור המשרה

לאומריקס באתר נס ציונה דרוש/ה סטודנט/ית לתמיכה במחלקת הנדסה.

משרה חלקית 50%.
כתיבת נהלים ופרוטוקולים להפעלת ותחזוקת מכונות
ליווי המהנדסים לאורך תהליכי העבודה
ארגון הארכיון המחלקתי
יצירת טמפלטים לעבודה



דרישות וכישורים

סטודנט/ית להנדסת מכונות/ כימיה - חובה
גישה טובה למערכות מחשב - חובה
אנגלית - ברמה טובה - חובה
ניסיון בכתיבה טכנית - יתרון
העבודה דורשת דיוק רב ,ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא.

מיקום: נס ציונה

מיקום : תל השומר
בחירה
Student Supply Chain Coordinator

תאור המשרה

לחברת אומריקס פארמצבטיקה דרוש/ה סטודנטית לתואר ראשון להנדסת תעשייה וניהול /מנהל עסקים/לוגיסטיקה שנה ג', מאוניברסיטה מוכרת למחלקת שרשרת אספקה בתל השומר
המשרה מתאימה לסטודנטים/יות לתואר ראשון- שנה ג' מאוניברסיטה בלבד, בעל/ת זמינות לעבודה של שלושה ימים בשבוע באופן קבוע בתל השומר.

עבודה מול חו"ל בנושא של איסוף מסמכים להגשה לרשויות- לאגוד ולרכז את המסמכים לפני שליחת חומרי הגלם לחו"ל, בקרה שכל הנתונים נמצאים ומהימנים לקראת ההגשה.

קבלת אישור יבוא מקומי למול הרשויות הרגולטוריות.

עבודה למול תכניות עבודה למול ממשקים רבים הן פנים ארגוניים והן בחו"ל.

מעקב ובקרה בלוחות הזמנים. עמידה בלוחות זמנים צפופים.

עבודה מול נוטריון - הבאת מסמכים (פיזית) לאישור נוטריון.

תמיכה בפעילות השוטפת של מחלקת פלנינג


דרישות וכישורים

דרישות:

סטודנט/ית לתואר ראשון מאוניברסיטה מוכרת בלבד להנדסת תעשייה וניהול/מנהל עסקים/לוגיסטיקה שנה ג' (ממוצע ציונים למעלה מ- 80 ), יתרת לימודים של מעל שנה חובה !

יש לצרף גיליון ציונים לקו"ח!

זמינות לעבודה של שלושה בשבוע- חובה

אנגלית- רמה גבוהה - חובה

אקסל - רמה גבוהה חובה

אופיס - רמה גבוהה חובה

עבודה מול ממשקים רבים

מגורים: אזור המרכז

תחילת עבודה מידי

מיקום: תל השומר

הערות

אומריקס הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
מיקום : נס ציונה
בחירה
Talent Acquisition Partner

תאור המשרה

אנו מקימים גוף גיוס ל4 חברות ג'ונסון & ג'ונסון בישראל ומחפשים שותף/פה שיצטרפו לצוות החדש לשם הובלת הגיוס עבור Omrix Biopharmaceutical , וכן תמיכה גיוסית בארגונים הנוספים.
זו הזדמנות לשילוב מרתק בין עולמות הביוטכנולוגיה, פארמה והייטק!
מדובר בתפקיד מוביל בצוות הגיוס הכרוך ביצירת שותפות עסקית ועבודה צמודה מול מנהלים בכירים בארגון, תוך הסתכלות מערכתית והבנת צרכי הארגון.

התפקיד כולל:
*בניית תכנית עבודה שנתית שתיתן מענה לצרכים העסקיים של החברה
*ניהול תהליכי הגיוס A-Z: איפיון פרופיל המשרה, פרסום, סינון קו"ח, תיאומי ראיונות, ביצוע ראיונות HR פרונטאליים, יעוץ וליווי המנהלים, ניהול הצעת השכר מול המועמדים
*עבודת סורסינג מעמיקה ברשתות חברתיות ואיתור מקורות גיוס
*ניהול תהליכי ניוד פנימי בארגון
*מעורבות בפרויקטי מיתוג מעסיק כולל בניית אסטרטגיה, תכנון ויישום- בשת"פ עם צוותים גלובאליים ומקומיים
*חשיבה יזומה, הבאת רעיונות ויישומם, ומעורבות משמעותית בקידום Diversity, Equity & Inclusion
*מעורבות בפרויקטי גיוס גלובאליים כחלק מגוף Talent Acquisition EMEA

דרישות וכישורים

*תואר ראשון - חובה
*לפחות 5 שנות ניסיון בתפקידי Talent Acquisition- עדיפות לניסיון בארגון גלובאלי
*יכולות גיוס מעולות וורסטיליות לתפקידים מגוונים, כגון: יצור, פארמה, טכנולוגיה ועוד
*ניסיון מובהק בגיוס דרך פלטפורמות חברתיות, ממשקי אקדמיה וממשל, עמותות וכו'
*ניסיון בעבודה מול מנהלים וריבוי ממשקים בארגון
*יכולת אבחון וביצוע ראיונות HR ברמה גבוהה
*היכרות עם השוק ומגמות גיוס, יכולת הבאת פתרונות יצירתיים לתהליכי גיוס שונים
*אנגלית ברמה גבוהה
*הכרות עם מערכות גיוס (STR-יתרון)

מיקום: נס ציונה

הערות

מקום העבודה העיקרי- נס ציונה (במודל היברידי)
מיקום : נס ציונה
בחירה
Sr. Regulatory Affairs specialist

Description

Omrix Biopharmaceuticals is seeking a Sr. Regulatory Affairs specialist.
location Nes Ziona, Israel
Reports to: RA Manager
JOB SUMMARY
Coordinates, compiles, and submits new product applications, investigational new product applications and post approval supplements to the regulatory agencies. Ensures compliance with regulatory agency regulations and interpretations. Prepares responses to regulatory agencies' questions and other correspondence. Gathers and assembles information necessary for submissions in accordance with regulations and relevant guidelines. Involved with the preparation of necessary outlines, summaries, status reports, memos, graphs, charts, tables, and slides. Provides solutions to a variety of problems of moderate scope and complexity. Organizes and maintains reporting schedules for new product application and investigational new product applications.

DUTIES & RESPONSIBILITIES
•Review and provide WW regulatory assessment for changes in approved product (CCs, Supplier notifications, New projects)
•Prepares and submit required regulatory applications for new products and maintenance of existing products with limited supervision.
•Prepare and maintain an annual and periodic plans of activities
•Interacts with regulatory agency personnel in order to expedite approval of pending applications and to resolve regulatory matters with limited supervision.
•Communicates information and presents status updates on product/project activities to key internal/external stakeholders when requested.
•Follows up of mandatory requirements for registration: local certificates, importation of samples and local testing, etc. with limited supervision.
•Monitors and submit regulatory applications for changes of approved products with limited supervision.
•Research and consolidate regulatory requirements and communicate their information with supervisor and manager.
•Supports in the development of best practices for Regulatory Affairs processes
Supports the RA team in projects, ensure record keeping and filing and submit reports and deliverables timely
•Partner effectively with key business partners to assure strategic objectives for Omrix are achieved.
•Act as an Omrix representative to projects handled as needed in the area of medical device, biologic and combination product registration
•Maintain professional knowledge
•Provides training and limited supervision of contract resources, as needed.
•Conforms regulatory compliance.



Requirements

•A minimum bachelor's degree – Pharmacy, Biology, Biochemistry, Chemistry
•Min. 3 years of progressive experience in Regulatory Affairs
REQUIRED KNOWLEDGE, SKILLS, ABILITIES, CERTIFICATIONS/LICENSES and AFFILIATIONS.
•Leverages a working knowledge of the regulatory environment to prepare compliant Regulatory strategies and scientific and technical understanding of medical devices to provide regulatory input to product life-cycle management and evaluate regulatory impact on products.
•In depth understanding of Omrix manufacturing processes, analytical testing and
•Provide Regulatory Affairs support: Generates and manage submission documents for new products or changes to existing files.
•Must be able to proactively develop partnerships and alliances across the business.
Engages with external stakeholders and demonstrates conviction, proactivity and persistence when influencing others and overcoming resistance. Creates compelling negotiating positions that builds support and consensus among key stakeholders. And builds and leverages internal and external networks with colleagues, cross-functional partners, and industry contacts to identify opportunities and open communication channels.
•Track requirements of regulatory agencies and implement file updates accordingly
•Lead regulatory projects in cooperation with cross organization functions.
•Write and coordinate submissions and responses to health authorities in global market
•Effectively manages multiple competing priorities and collaborates with stakeholders with differing needs and viewpoints to make the best possible decision. And consistently manages large amount of changing, complex, ambiguous information and makes timely and effective decisions for the execution of project objectives.
•Delivers and creates oral and written technical communication with highlighting the most pertinent information for targeted stakeholders and leads to desired stakeholder actions.
•Acts with speed, agility and accountability in the decision making and balances short and long-term decisions and activities. Demonstrates an enterprise-wide mindset.
•High level English

RESPONSIBILITY FOR OTHERS & INTERNAL INTERACTIONS
•Work with another department such as QA, QC, R&D, MSO
•Participate in the weekly RA team meetings

Location: נס ציונה

Comments

אומריקס הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.