Image
You
Image
Including You

תוצאות חיפוש - Omrix Biopharmaceuticals

נמצא 13 תוצאות בקטגוריה "all"
בחרו את המשרות שאליהן תרצו לגשת על ידי סימון תיבה אחת או יותר בעמודה השמאלית
למידע נוסף על המשרות לחצו על שם המשרה
משרה
ascdescחברה
ascdescמיקום
בחירה
מיקום : נס ציונה
בחירה
סטודנט/ית במחלקת הנדסה

תאור המשרה

לאומריקס באתר נס ציונה דרוש/ה סטודנט/ית לתמיכה במחלקת הנדסה.

משרה חלקית 50%.
כתיבת נהלים ופרוטוקולים להפעלת ותחזוקת מכונות
ליווי המהנדסים לאורך תהליכי העבודה
ארגון הארכיון המחלקתי
יצירת טמפלטים לעבודה



דרישות וכישורים

סטודנט/ית להנדסת מכונות/ כימיה - חובה
גישה טובה למערכות מחשב - חובה
אנגלית - ברמה טובה - חובה
ניסיון בכתיבה טכנית - יתרון
העבודה דורשת דיוק רב ,ירידה לפרטים, חשיבה מחוץ לקופסא.

מיקום: נס ציונה

מיקום : נס ציונה
בחירה
עובד/ת ייצור לנס ציונה

תאור המשרה

לחברת אומריקס ביו-פרמצבטיקה דרוש/ה עובד/ת ייצור לעבודה בנס ציונה
העבודה במשמרות וכוללת לילות וסופ"ש .
תיאור המשרה:
עבודת צוות בחדרים נקיים.
ניקיון הרצפה, המכונות והחדר.
פירוק, ניקיון והרכבה של מכשירי ייצור.
עבודה לפי נהלים ותיעוד התהליך.

העבודה בשלוש משמרות :
7:00-16:00 / 14:00-23:00 / 22:00-07:00

דרישות וכישורים

הנדסאי/ת- יתרון.
ניסיון קודם מהתעשייה הפרמצבטית/מזון/קוסמטיקה וכד' - יתרון משמעתי
ידע בנהלי GMP- יתרון.
ידע בפריוריטי - יתרון.
אנגלית קריאה והבנה- חובה.
עברית - הבנה - חובה

מיקום: נס ציונה

מיקום : תל השומר
בחירה
רפרנט/ית לצוות Batch release

תאור המשרה

למחלקת QA בתל השומר דרוש/ה רפרנט/ית לצוות Batch release
שחרור של פלסמה
בדיקה ושחרור של תיקי אצווה.
ביקורות במחלקות היצור.
אישור ובקרת מסמכים.
עבודה מול ממשקים רבים כגון: מחסן פלסמה, יצור, אריזה, מעבדה ועוד.
עבודה בתנאי GMP.

דרישות וכישורים

תואר ראשון במדעים מדוייקים
שנות נסיון: 0-2
ניסיון עבודה בתנאי GMP
משרה מלאה , 08:00-17:00 ללא משמרות אך דרושה גמישות לשעות נוספות במידת הצורך.

מיקום: תל השומר

מיקום : תל השומר
בחירה
Student Supply Chain Coordinator

תאור המשרה

לחברת אומריקס פארמצבטיקה דרוש/ה סטודנטית לתואר ראשון להנדסת תעשייה וניהול /מנהל עסקים/לוגיסטיקה שנה ג', מאוניברסיטה מוכרת למחלקת שרשרת אספקה בתל השומר
המשרה מתאימה לסטודנטים/יות לתואר ראשון- שנה ג' מאוניברסיטה בלבד, בעל/ת זמינות לעבודה של שלושה ימים בשבוע באופן קבוע בתל השומר.

עבודה מול חו"ל בנושא של איסוף מסמכים להגשה לרשויות- לאגוד ולרכז את המסמכים לפני שליחת חומרי הגלם לחו"ל, בקרה שכל הנתונים נמצאים ומהימנים לקראת ההגשה.

קבלת אישור יבוא מקומי למול הרשויות הרגולטוריות.

עבודה למול תכניות עבודה למול ממשקים רבים הן פנים ארגוניים והן בחו"ל.

מעקב ובקרה בלוחות הזמנים. עמידה בלוחות זמנים צפופים.

עבודה מול נוטריון - הבאת מסמכים (פיזית) לאישור נוטריון.

תמיכה בפעילות השוטפת של מחלקת פלנינג


דרישות וכישורים

דרישות:

סטודנט/ית לתואר ראשון מאוניברסיטה מוכרת בלבד להנדסת תעשייה וניהול/מנהל עסקים/לוגיסטיקה שנה ג' (ממוצע ציונים למעלה מ- 80 ), יתרת לימודים של מעל שנה חובה !

יש לצרף גיליון ציונים לקו"ח!

זמינות לעבודה של שלושה בשבוע- חובה

אנגלית- רמה גבוהה - חובה

אקסל - רמה גבוהה חובה

אופיס - רמה גבוהה חובה

עבודה מול ממשקים רבים

מגורים: אזור המרכז

תחילת עבודה מידי

מיקום: תל השומר

מיקום : תל השומר
בחירה
Process engineer-GROW

Description

Provides process engineering and controls support
Performing process characterization and optimization using designed experiments, and problem solving and decision making tools.

DUTIES & RESPONSIBILITIES-
Designs comprehensive engineering activities to develop and implement effective, high quality processes and design guidelines for dissemination through out the division. Designs experiments and capability studies, develops process specifications, and designs and procures process tooling. Analyzes new processes and equipment with the intent of achieving continuous improvement of present methods. Communicates and monitors process and material quality targets. Measures performance to targets and implements remedial actions as instructed. Develops

RESPONSIBILITY FOR OTHERS & INTERNAL INTERACTIONS
o Responsible to work in conjunction with Manufacturing, Quality Assurance, Engineering, Regulation and Validation departments to support and troubleshoot existing operations, provide recommendations for process improvements.
o Participates and leading meetings related to changes in processes, process improvements, and so on
o Providing manufacturing subject matter expertise to support Process validations and Process Qualifications and process changes.

EXTERNAL INTERACTIONS
o Connect and work in conjunction with external suppliers for product related manufacturing equipment and issues troubleshooting.
o Support regulatory audits and requests

Requirements

EXPERIENCE AND EDUCATION
o University/Bachelors Degree or Equivalent (preferably science degree)
o Generally Requires 1-3 Years Work Experience
REQUIRED KNOWLEDGE, SKILLS, ABILITIES, CERTIFICATIONS/LICENSES and AFFILIATIONS.
o Develops systems and processes regarding collection of data, analysis and reporting of production process trends, for example: Yields, OOS, and Deviations.
o Conducts process related root cause investigations and management of process related CAPA.
o Performs on-going manufacturing process evaluation, identification of potential manufacturing risks and proposal of preventive actions with regards to process changes.
o Reviews technical reports and other sources of information to ensure that validations and procedures are consistent with current industry, regulatory requirements, and current technology.
o Participates in validation projects, programs and activities held in the company as required
o Provides guidance on aspects of validations and qualifications.
o Conducts risk assessment of manufacturing changes to support appropriate controls and mitigation strategies.
o Evaluation and ownership of process related Change Control.
o Review of manufacturing procedures for compliance with quality standards and regulations and implementation of improvement opportunities
ADDITIONAL POSITION REQUIREMENTS
o Ability to work in flexible hours when required
o Writing capabilities (English)

Location: תל השומר

Comments

For internal move only
מיקום : נס ציונה
בחירה
Production Manager(GROW)

Description

Responsible for managing production activities and personnel to maximize quality and output in a manufacturing operation. Accountable for achieving production targets while maintaining cost controls. Managing department of +25 employees in 2 production lines: FPPF and MPF. Leading the department in a multi-phase program of Evarrest Capacity Increase strategic program.
Part of the site leadership team and reports to the Business Unit manager
o Supervises production operation and work to meet production goals.
o Establishes personnel schedules and product lines based on business needs.
o Compiles and submits data for production and operating reports.
o Recommends changes to standard operational and working practices.
o Manages costs to improve business' financial results.
o Drive people leadership agenda, seeking for team growth and development and driving high performance teams based on company’s values
o Deep understanding of HR employees' life cycle business processes and policies
o Drive business operation excellence
o Budget management and Financial planning

Requirements

o Bachelor’s degree in biotechnology or equivalent
o 8-10 Years Work Experience in the pharma industry
o Knowledge in biological processes and protein purification
o Deep understanding in aseptic manufacturing processes and clean rooms behavior (ISO5-7, Grade A-C)
o Knowledge in pharma standards and regulation of finish goods
o Verbal and written communication skills, project management, problem solving, six sigma and process excellence tools/methodologies, presentation skills, people leadership.
o Build strong cross functional partnership, interfaces and communication
o Lead in a matrix organization
o Establish a diverse and inclusive work environment and culture

Location: נס ציונה

Comments

For internal move ONLY
מיקום : נס ציונה
בחירה
Senior Financial Analyst

Description

Omrix seeks a Senior Financial Analyst for its FP&A department.

Omrix is a Sourcing MRC – responsible for Sourcing activities and reporting (Inventory, ICP's, Costing and STD setting etc.).

MAIN TASKS:
•Performs departments expense and capital budgeting, controlling, monitoring and reporting month end/quarter close expenses. Reviews monthly closing and provides reporting in a timely and accurate manner
•Partnering with Business leaders
•Assist in product costing, production & inventory analysis
•Provides accurate, timely, and meaningful financial analysis and insights to influence business decisions
•Participates on cross-functional work teams
•Creates and reviews financial models
•Presents ad hoc analyses and presentations for management

Requirements

•University/Bachelors’ Degree or Equivalent in Finance, Accounting or Economics
•3-6 Years Relevant Work Experience
•Strong Computer competency (Priority knowledge is a clear advantage), Experience with BI systems and complex Raw data
•Strong analytical capabilities
•Strong interpersonal skills, team-player mindset and collaborative working style
•Financial and Accounting Acumen, Excellent Written and Oral Communication skills
•Ability to work with people in a virtual environment
•Committed to high standards of Compliance and Credo compatible behavior.
•Languages: Hebrew and English

Location: נס ציונה

מיקום : נס ציונה
בחירה
Talent Acquisition Partner

תאור המשרה

לקבוצת ג'ונסון & ג'ונסון בישראל דרוש/ה מוביל/ת גיוס מנוסה לחברת Omrix Biopharmaceutical.
מדובר בתפקיד משמעותי, מגוון ואטרקטיבי. הדורש שותפות עסקית ועבודה שוטפת וצמודה מול מנהלים בכירים בארגון, תוך הסתכלות מערכתית והבנת צרכי הביזנס. התפקיד כולל שותפות בבניית אסטרטגייה והוצאה לביצוע של מדיניות הגיוון וההכלה.
בנוסף התפקיד כולל מעורבות משמעותית והזדמניות בקידום ומיצוב קבוצת החברות של ג'ונסון & ג'ונסון בישראל.

תחומי אחריות עיקריים בתפקיד:
•בניית תכנית עבודה שנתית שתיתן מענה לצרכים העסקיים של החברה, תוך ניהול תקציב גיוס מקיף
•אחריות כוללת על ניהול ובקרת מצבת העובדים- עבודה משמעותית מול מחלקת כספים ומנכ"ל.
•ניהול תהליכי הגיוס A-Z: איפיון פרופיל המשרה, פרסום, סינון קו"ח, תיאומיי וביצוע ראיונות טלפוניים ופרונטאליים, ועד לשלב הצעת השכר והובלת המו"מ מול המועמדים.
•עבודת סורסינג מעמיקה ברשתות חברתיות
•ניהול תהליכי ניוד פנימי בארגון
•אחריות על ביצוע קידום והעלאות שכר לעובדים בארגון, בניית הצעה בהתאמה לסקרי שכר בתחום, ואישורה מול מספר גורמים פנים ארגוניים
•שותפות ותמיכה בפרויקטי HR מגוונים כגון: חשיבה והובלה בעולמות של מיתוג מעסיק, עבודה מול עמותות וגופים מובילים בתחום הגיוון, פיתוח, ליווי והכשרות של מנהלים, ועוד
•חברות בצוות Talent Acquisition של ג'ונסון & ג'ונסון בישראל

דרישות וכישורים

•תואר ראשון - חובה
•לפחות 5 שנות ניסיון בתפקידי גיוס - עדיפות לניסיון בארגון יצרני/תעשיית הפרמצבטיקה/ארגון גלובאלי
•ניסיון מובהק בגיוס דרך פלטפורמות חברתיות, ממשקי אקדמיה וממשל, עמותות וכו'
•נדרש ניסיון בעבודה מול מנהלים וריבוי ממשקים בארגון
•יכולת אבחון ברמה גבוהה
•אנגלית ברמה גבוהה
•הכרות עם מערכות גיוס (STR-יתרון)
•הכרות עם מערכת פריוריטי - יתרון

מיקום: נס ציונה

הערות

העבודה במשרה מלאה במודל היברידי ונדרשת נוכחות באתרי החברה: נס ציונה ותל השומר של 3 ימים בשבוע (בסיס עיקרי- נס ציונה).
העסקה ע"י חברה קבלנית.
מיקום : נס ציונה
בחירה
Sr. Regulatory Affairs specialist

Description

Omrix Biopharmaceuticals is seeking a Sr. Regulatory Affairs specialist.
location Nes Ziona, Israel
Reports to: RA Manager
JOB SUMMARY
Coordinates, compiles, and submits new product applications, investigational new product applications and post approval supplements to the regulatory agencies. Ensures compliance with regulatory agency regulations and interpretations. Prepares responses to regulatory agencies' questions and other correspondence. Gathers and assembles information necessary for submissions in accordance with regulations and relevant guidelines. Involved with the preparation of necessary outlines, summaries, status reports, memos, graphs, charts, tables, and slides. Provides solutions to a variety of problems of moderate scope and complexity. Organizes and maintains reporting schedules for new product application and investigational new product applications.

DUTIES & RESPONSIBILITIES
•Review and provide WW regulatory assessment for changes in approved product (CCs, Supplier notifications, New projects)
•Prepares and submit required regulatory applications for new products and maintenance of existing products with limited supervision.
•Prepare and maintain an annual and periodic plans of activities
•Interacts with regulatory agency personnel in order to expedite approval of pending applications and to resolve regulatory matters with limited supervision.
•Communicates information and presents status updates on product/project activities to key internal/external stakeholders when requested.
•Follows up of mandatory requirements for registration: local certificates, importation of samples and local testing, etc. with limited supervision.
•Monitors and submit regulatory applications for changes of approved products with limited supervision.
•Research and consolidate regulatory requirements and communicate their information with supervisor and manager.
•Supports in the development of best practices for Regulatory Affairs processes
Supports the RA team in projects, ensure record keeping and filing and submit reports and deliverables timely
•Partner effectively with key business partners to assure strategic objectives for Omrix are achieved.
•Act as an Omrix representative to projects handled as needed in the area of medical device, biologic and combination product registration
•Maintain professional knowledge
•Provides training and limited supervision of contract resources, as needed.
•Conforms regulatory compliance.



Requirements

•A minimum bachelor's degree – Pharmacy, Biology, Biochemistry, Chemistry
•Min. 3 years of progressive experience in Regulatory Affairs
REQUIRED KNOWLEDGE, SKILLS, ABILITIES, CERTIFICATIONS/LICENSES and AFFILIATIONS.
•Leverages a working knowledge of the regulatory environment to prepare compliant Regulatory strategies and scientific and technical understanding of medical devices to provide regulatory input to product life-cycle management and evaluate regulatory impact on products.
•In depth understanding of Omrix manufacturing processes, analytical testing and
•Provide Regulatory Affairs support: Generates and manage submission documents for new products or changes to existing files.
•Must be able to proactively develop partnerships and alliances across the business.
Engages with external stakeholders and demonstrates conviction, proactivity and persistence when influencing others and overcoming resistance. Creates compelling negotiating positions that builds support and consensus among key stakeholders. And builds and leverages internal and external networks with colleagues, cross-functional partners, and industry contacts to identify opportunities and open communication channels.
•Track requirements of regulatory agencies and implement file updates accordingly
•Lead regulatory projects in cooperation with cross organization functions.
•Write and coordinate submissions and responses to health authorities in global market
•Effectively manages multiple competing priorities and collaborates with stakeholders with differing needs and viewpoints to make the best possible decision. And consistently manages large amount of changing, complex, ambiguous information and makes timely and effective decisions for the execution of project objectives.
•Delivers and creates oral and written technical communication with highlighting the most pertinent information for targeted stakeholders and leads to desired stakeholder actions.
•Acts with speed, agility and accountability in the decision making and balances short and long-term decisions and activities. Demonstrates an enterprise-wide mindset.
•High level English

RESPONSIBILITY FOR OTHERS & INTERNAL INTERACTIONS
•Work with another department such as QA, QC, R&D, MSO
•Participate in the weekly RA team meetings

Location: נס ציונה

מיקום : נס ציונה
בחירה
Sr Strategic partnership & Operation Manager

Description

Omrix Biopharmaceuticals, a Johnson & Johnson company, specializes in the development and manufacturing of life-saving products based on human plasma.
At Omrix, you’ll be part of a company with a global vision and values, where excellence, professional partnerships and self-fulfillment all serve our mission to save lives.
We are seeking a Sr Strategic partnership & Operation Manager, Primary location Ness Ziyona, Israel.
Direct report to Omrix General Manager

We are looking for an ambitious and energetic Sr Strategic partnership & Operation Manager who will help us leading Omrix external relationships and future business engagement.
You will serve as the company front line shaping and implementing our business strategy.
Our goal will be to drive sustainable operation and financial sustainability and growth by strengthening relationships and ensure close coordination and collaboration with the business internal and external partners both locally and globally.
You will be asked to assess business operational model to optimize and increase efficiency and enable flexible operation to accommodate new production mix.
In order to accomplish your role, you will be working in partnership with global corporate functions such as Business Development, Legal, Finance, Strategy & Deployment, etc.

DUTIES & RESPONSIBILITIES:
•Seeking for business opportunities for business efficiencies opportunities.
•Lead negotiation with key strategic partners; work closely with legal experts to write contracts for continuance business support.
•Responsible for ensuring that subordinates follow all Company guidelines related to Health, Safety and Environmental practices and that all resources needed to do so are available and in good condition, if applicable
•Responsible for ensuring personal and Company compliance with all country and Company regulations, policies, and procedures
•Identify operational models for profitability
•Following industry trends locally and internationally
•Performs other duties assigned as needed

Requirements

•6 + years of experience in Business Development and proposal of Strategic development, global experience is necessary
•Education: Bachelor’s degree in Business Management/ Economics / Marketing / Legal- mandatory; MBA – an advantage
•Experience with design and implementation of business development strategy proof experience – preferred
•Prior experience of managing multifunctional projects at global companies
•Experience with negotiating and contracting capabilities a must
•English language fluency required
•Demonstrated leadership and organizational skills with excellent personal relationship capabilities
•Experience in working in complex matrix work environment
•Legal background and / or experience – an advantage

Location: נס ציונה

מיקום : תל השומר
בחירה
עובד/ת למעבדת בקרת איכות

תאור המשרה

לחברת אומריקס ביו-פרמצבטיקה לאתר החברה בתל השומר דרוש/ה עובד/ת למעבדת בקרת איכות (QC)
תפקיד מגוון ומאתגר בצוות הכולל:
עבודה בסביבת GMP
ביצוע בדיקות ביוכימיות מגוונות
מעורבות אישית בפרויקטים שונים במעבדה כגון שיפור שיטות, כתיבת פרוטוקולים, חקירות של חריגים. הכתיבה היא באנגלית בלבד.
התפקיד מהווה הזדמנות מצוינת להשתלב בתעשיית התרופות.

דרישות וכישורים

תואר ראשון/שני מתחום מדעי החיים (המשרה לא מתאימה ל PHD )
ניסיון של לפחות שנה בתנאי GMP מהתעשייה הפרמצבטית - חובה
נכונות לעבודה במשמרות - חובה
נכונות לעבודה בימי שישי (1-2 פעמים בחודש)
נכונות לעבודה בשעות נוספות לפי הצורך-חובה
אנגלית ברמה גבוהה כולל כתיבה-חובה
ידע באופיס ברמה טובה-חובה

מיקום: תל השומר

הערות

***אנו מגייסים למשרה זו לעיתים קרובות. כרגע אין גיוס פעיל, אך נשמח לקבל קורות חייך ולהיות בקשר לכשתפתח המשרה מחדש***
מיקום : תל השומר
בחירה
Quality Engineer

Description

Omrix Biopharmaceuticals is seeking a Quality Engineer, for our Tel-HaShomer site.
Reports to QA Lead.

Perform evaluation of Non-Conformance
Lead RRT and Non-Conformance meetings
Manage ICQA's
Review completeness of documents such as: procedures, forms, protocols and validations
support projects as required
Support quality systems issues (CAPA's, Non-Conformance and changes)
Perform risk evaluation and product impact assessment
Support audits preparation (internal & external)
GMP/ Compliance Improvements
Ensure compliance with Omrix and JNJ quality systems requirements

Requirements

B.Sc./M.Sc. in science
Minimum of 4 years' experience in GMP
Experience in Quality Assurance
Great interpersonal relationship
Organized and meticulous
Independence and prioritizing abilities
High technical-oriented skills and technical writing ability

Location: תל השומר

Comments

***אנו מגייסים למשרה זו לעיתים קרובות. כרגע אין גיוס פעיל, אך נשמח לקבל קורות חייך ולהיות בקשר לכשתפתח המשרה מחדש***
מיקום : תל השומר
בחירה
עובד/ת ייצור

תאור המשרה

לחברת אומריקס ביו-פרמצבטיקה דרוש/ה עובד/ת ייצור לעבודה בתל השומר.
העבודה במשמרות וכוללת לילות וסופ"ש .
תיאור המשרה:
עבודת צוות בחדרים נקיים.
ניקיון הרצפה, המכונות והחדר.
פירוק, ניקיון והרכבה של מכשירי ייצור.
עבודה לפי נהלים ותיעוד התהליך.

העבודה בשלוש משמרות :
7:00-16:00 / 14:00-23:00 / 22:00-07:00

דרישות וכישורים

הנדסאי/ת- יתרון.
ניסיון קודם מהתעשייה הפרמצבטית/מזון/קוסמטיקה וכד' - יתרון משמעתי
ידע בנהלי GMP- יתרון.
ידע בפריוריטי - יתרון.
אנגלית קריאה והבנה- חובה.
עברית - הבנה - חובה
רוסית- יתרון

מיקום: תל השומר

הערות

***אנו מגייסים למשרה זו לעיתים קרובות. כרגע אין גיוס פעיל, אך נשמח לקבל קורות חייך ולהיות בקשר לכשתפתח המשרה מחדש***