Image
You
Image
Including You

תוצאות חיפוש - Janssen

נמצא 9 תוצאות בקטגוריה "all"
בחרו את המשרות שאליהן תרצו לגשת על ידי סימון תיבה אחת או יותר בעמודה השמאלית
למידע נוסף על המשרות לחצו על שם המשרה
משרה
ascdescחברה
ascdescמיקום
בחירה
מיקום : שפיים
בחירה
מנהל/ת מחלקת רישום

תאור המשרה

מנהל/ת מחלקת רישום

תחומי אחריות:
אחראי על ייצוג החברה מול משרד הבריאות.
אחראי על איכות התיקים המוגשים לאישור משרד הבריאות, למיטב ידיעתו.
מוביל ומנהל פעילויות הקשורות בהגשת מוצרים לאישור סוכנויות רגולטוריות ממשלתיות (משה"ב).
מספק הדרכה לחברי צוות בנוגע לבעיות ציות לרגולציה.
מפקח על הכנה ותחזוקה של הגשות וקבצים למשרד הבריאות.
מוודא ציות לנהלי עבודה סטנדרטיים כדי לאפשר אישור מהיר ובזמן של תרופות חדשות וכן לתמיכה רגולטורית של תרופות משווקות ומוצרים אחרים.
מקיים אינטראקציה עם משרד הבריאות על מנת לזרז את אישורי הבקשות הממתינות לאישור ורישום וכדי לפתור בעיות רגולטוריות.
מתייעץ עם אנשי ההנהלה כדי לקבוע ולהכין מסמכים רגולטוריים מתאימים לאישורי מוצרים
אישור וחתימה של כל ההגשות למשרד הבריאות.
אחראי על קצב הגשת התרופה ומעקב אחר אישורים.
אחראי לענייני רגולציה פעילויות יומיומיות אישיות.
אחראי על בדיקה ואישור של כל עזרי הפירוט וחומרי השיווק.

דרישות וכישורים

דרישות התפקיד:
השכלה - Pharm B. (או תואר מקביל ברוקחות). רישיון לעסוק בבית מרקחת בישראל.
תואר שני – יתרון.
אושר על ידי משרד הבריאות הישראלי כרוקח ממונה (לפי התקנות המקומיות).
ניסיון בעבודת רישום בישראל - שנתיים לפחות.
ידע ב- Microsoft Office וכתיבה טכנית.
שליטה בשפה העברית ובשפה האנגלית ברמה גבוהה.
יכולת ריבוי משימות.
כישורים בין-אישיים טובים.
יכולת ללמוד תהליכים ויישומים חדשים "תוך כדי תנועה ".
כישורי ארגון ותכנון טובים.

מיקום: שפיים

הערות

יאנסן הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
אנליסט מכירות ומתאם לוגיסטי

תאור המשרה

אנליסט מכירות ומתאם לוגיסטי

תאור המשרה:
המשרה מתחלקת ל 3 תחומים עיקריים:
1. ניהול שרשרת האספקה וההזמנות – פתיחת הזמנות רכש, אישור חשבוניות ותשלומים במערכת ומעקב אחרי תשלומים.
2. ניהול שרשרת האספקה וההזמנות של המפיצים מחו"ל – איסוף ומעקב של תחזיות ממפיצים, ניהול ישיבות תחזיות עם מפיצים, ניתוח רמות מלאי, מעקב אחרי הזמנות פתוחות, מעקב אחרי דוח משלוחים מחו"ל, ניהול הזמנות לוגיסטיות מהמפיצים, ניהול מסדי נתונים, ניהול מעקב השקות, ניהול מחירונים.
3. ניהול פיננסי – תמיכה וניהול דוח רווח והפסד, קביעה וניהול של המדיניות המסחרית, הכנת דוחות מכירות, ניהול תקציב, הנפקת זיכויים, מעקב ובדיקת הפרשות לדוחות כספיים.

דרישות וכישורים

דרישות השכלה:
• בוגר תואר ראשון בלימודי כלכלה/מנהל עסקים

דרישות התפקיד:
• ניסיון בחברה רב לאומית ( שנתיים לפחות) - יתרון
• ניסיון קודם עם תוכנת SAP - יתרון
• הכרות טובה עם נוהלי SOX - יתרון
• היכרות עם אקסל ברמה גבוהה, נוסחאות, פונקציות ועוד - חובה
• אנגלית ברמה גבוהה (קריאה/כתיבה/דיבור) - חובה
• יכולת עבודה עצמאית.
• הבנה מסחרית
• גישה שירותית, יכולות עבודה בצוות ושיתופי פעולה ברמה גבוהה

מיקום: שפיים

הערות

יאנסן הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
מיקום : שפיים
בחירה
Senior LTM - Senior Local Trial Manager

Description

Global Clinical Operations (GCO)
Position Title: Senior LTM - Senior Local Trial Manager

Position Summary

The Senior Local Trial Manager is responsible for local management of a clinical trial (or Medical Affairs data generation activity) in a country or countries. The Senior LTM is the primary point of contact at a country level for assigned studies and has operational oversight of assigned protocol(s) from start-up through to database lock and closeout activities as described in GCO procedural documents. The Senior LTM is responsible for coordinating and leading the local trial team to deliver quality data and trial documents/records that are
compliant with the assigned clinical trial protocol, company Standard Operating Procedures (SOPs), Good Clinical Practice (GCP), and regulatory requirements.
The Senior LTM role actively leads or contributes to process improvement: training and mentoring of other LTMs and Site Managers (SM).
The Senior LTM is often assigned to more complex protocols and can work across Phase 1 – 3 studies in multiple therapeutic areas as needed to drive business needs.
The Senior LTM may also perform the role of Clinical Trial Manager (CTM)/Global Trial Lead (GTL) for single country as described in GCO procedural documents.

Principal Responsibilities

1. Collaborate with Functional Manager (FM)/Clinical Research Manager (CRM) for country protocol feasibility (if applicable) and site feasibility assessment in conjunction with CTA (if applicable), SM and CTM/GTL. Implements any local criteria for site selection. Ensure consistent conduct of pre-trial assessment visits and instruct teams on appropriate follow-up of pre-trial visit report and country feasibility report. Recommends suitable sites for selection to participate in trial.
2. Collaborates with the Global Product Lead (GPL), CTM/GTL, local management/Country Head and other study team member to select final site list.
3. Contributes input to the study management documents at a country level or initiates development of these documents for a single country trial, as per SOPs.
4. Leads and coordinates local trial team activities in compliance with SOPs, other procedural documents, and applicable regulations. Leads local project planning activities to meet recruitment targets and to deliver high quality data on time and within study budget. Including but not limited to development of local trial specific procedures and tools, recruitment planning, contingency and risk management, and budget forecasting.
5. Ensures that all Adverse Events (AE) /Serious Adverse Events (SAEs)/Product Quality Complaints (PQCs) are reported within the required reporting timelines and documented as appropriate.
6. Maintains and updates trial management systems. Uses study tools and management reports available to analyze trial progress.
7. Monitors country progress and initiates corrective and preventive actions (CAPA) when the trial deviates from plans and communicates study progress and issues to study management teams.
8. May submit requests for vendor services and may support vendor selection.
9. In certain situations, may assist in negotiation of trial site contracts and budgets. Forecasts and manages country/local trial budget to ensure accurate finance reporting and trial delivered –within budget. Adheres to finance reporting deliverables and timelines.
10. Attends/participates in Investigator Meetings as needed. May schedule and conduct a local/country investigator meeting.
11. Conducts local trial team meetings and provides or facilitates SM training when needed (i.e., implementation of study amendment-and changes in study related processes).
12. Reviews and approves Monitoring Visit Reports submitted by SM; identifies issues and/or trends across a trial project and escalates deviation issues to the CTM/GTL and FM as needed.
13. Reviews and approves site and local vendor invoices as required. Manages local study supply, as required.
14. Prepares country specific informed consent in accordance with procedural document/templates. Reviews and manages site specific informed consent forms in accordance with SOPs, other procedural documents, and applicable regulations.
15. Organizes and ensures IEC/HA approvals, if applicable, and ensure that the trial is in compliance with local regulatory requirements.
16. Works with SM to ensure CAPA is implemented for audits and inspection or any quality related visits.
17. Complies with relevant training requirements.
18. Acts as subject matter expert for assigned protocols. Develops strong therapeutic knowledge to support roles and responsibilities. May represent GCO on cross functional teams.
19. Acts as primary local/country contact for a trial. Establishes and maintains excellent working relationships with external stakeholders, in particular investigators, study trial coordinators and other site staff; and internal stakeholders, including Medical Affairs and Marketing for Medical Affairs trials.
20. Actively leads or contributes to process improvement, training and mentoring of CTAs, SM and other LTMs.
21. Conducts accompanied site visits with SM as delegated by FM.
22. Assumes additional responsibilities or special initiatives such as “Champion” or “Subject Matter Expert”.
23. Represents functional area in process initiatives as required

Requirements

Education and Experience Requirements

A minimum of a BA or BS degree in Life Sciences, Nursing, or related scientific field (or equivalent experience) is required.
Minimum of six years of pharmaceutical and/or clinical trial experience is preferred (including site monitoring experience), however, other relevant experiences and skills may be considered by the hiring manager when considering the candidate’s eligibility.
Specific therapeutic area experience may be required depending on the position. Should have solid understanding of the drug development process including GCP and local regulatory requirements.
Willingness to travel with occasional overnight stay away from home.
Strong leadership skills. Solid communication and computer skills required. Proficient in speaking and writing the country language and English language. Excellent written and oral communication skills Strong experience in mentoring/coaching and providing training to other LTMs, SMs and CTAs.
Demonstrated ability to lead initiative/small teams.
Flexible mindset and ability to work in a fast-changing environment. Ability to work on multiple trials in parallel in different disease areas, if required.

Location: שפיים

Comments

יאנסן הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
מיקום : שפיים
בחירה
Senior CRA

Description

Global Clinical Operations (GCO)
Position Title: Senior CRA - Senior Clinical Research Associate

Position Summary

A Senior Site Manager serves as the primary contact point between the Sponsor and the Investigational Site.
A Senior Site Manager is assigned to trial sites to ensure inspection readiness through compliance with the clinical trial protocol, company Standard Operating Procedures (SOP), Good Clinical Practice (GCP), and applicable regulations and guidelines from study start-up through to site closure.
Responsibilities may include assisting with site selection, pre-trial assessment, subject recruitment and retention planning, site initiation, on-site and remote monitoring and close-out activities. Site Manager will partner with the Local Trial Manager (LTM), Clinical Trial Assistant (CTA) and Clinical Trial Manager (CTM) to ensure overall site management while performing trial related activities for assigned protocols. A Site Manager II may contribute to process improvement, training and mentoring of other Site Managers.

Requirements

Principal Responsibilities

1. Acts as primary local company contact for assigned sites for specific trials.
2. May participate in site feasibility and/or pre-trial site assessment visits
3. Attends/participates in investigator meetings as needed.
4. Responsible for executing activities within site initiation and start-up, preparation and conduct of site monitoring (including remote monitoring), site management (by study specific systems and other reports/dashboards) and site/study close-out according to SOPs, Work Instructions (WIs) and policies.
Responsible for the implementation of analytical risk based monitoring model at the site level and to work with site to ensure timely resolution of issues found during monitoring visits.
5. Ensures site staff are trained and the corresponding training records are complete and accurate at any time point during all trial phases. Responsible in close collaboration with LTM and central study team for the activities during site activation phase in order to speed up the process and activate the site in shortest possible timeframe.
6. Contributes to site level recruitment strategy and contingency planning and implementation in partnership with other functional areas.
7. Ensures site study supplies (such as Non-Investigational Product (IP), lab kits, etc.) are adequate for trial conduct.
8. Ensures that clinical drug supplies are appropriately used, handled and stored and returns are accurately inventoried and documented.
9. Arranges for the appropriate destruction of clinical supplies.
10. Ensures site staff complete data entry and resolve queries within expected timelines.
11. Ensures accuracy, validity and completeness of data collected at trial sites.
12. Ensures that all Adverse Events (AE) /Serious Adverse Events (SAEs )/Product Quality Complaints (PQCs) are reported within the required reporting timelines and documented as appropriate. For AEs/SAEs, ensures that they are consistent with all data collected and with the information in the source documents.
13. Maintains complete, accurate and timely data and essential documents in relevant systems utilized for trial management.
14. Fully documents trial related activities, in particular monitoring. Writes visit reports and follow-up letter in accordance with the SOPs. Promptly communicates relevant status information and issues to appropriate stakeholders.
15. Reviews study files for completeness and ensures archiving retention requirements are met, including storage in a secure area at all times.
16. Collaborates with LTM for documenting and communicating site/study progress and issues to trial central team.
17. Attends regularly scheduled team meetings and trainings.
18. Complies with relevant training requirements. Act as local expert in assigned protocols. Develops therapeutic knowledge sufficient to support role and responsibilities.
19. Works closely with LTM to ensure Corrective Action Preventative Action (CAPA) is completed for Quality Assurance (QA) site audits and for quality issues identified at the site during routine monitoring and other visit types, e.g. On Site Quality Monitoring Visit (OSQMV).
20. Prepares trial sites for close out, conduct final close out visit.
21. Tracks costs at site level and ensure payments are made, if applicable.
22. Establishes and maintains good working relationships with internal and external stakeholders in particular investigators, trial coordinators and other site staff.
23. May participate in the Health Authority (HA) and IEC/IRB submission and notification processes as required/appropriate.
24. Acts as a point of contact in site management practices.
25. May be assigned as a coach and mentor to a less experienced site manager.
26. May contribute to process improvement and training.
27. Leads and/or participates in special initiatives as assigned.
28. May assume additional responsibilities or special initiatives such as “Champion” or Subject Matter Expert”.



Education and Experience Requirements

A minimum of a BA or BS degree in Life Sciences, Nursing or related scientific field (or equivalent experience) is required.
A minimum of 4 years of clinical trial monitoring experience is preferred, however, other relevant experiences and skills may be considered by the hiring manager when considering the candidate’s eligibility.
Specific therapeutic area experience may be required depending on the position.
Strong working knowledge of GCP, company SOPs, local laws and regulations, assigned protocols and associated protocol specific procedures including monitoring guidelines.
Strong IT skills in appropriate software and company systems. Willingness to travel with occasional overnight stay away from home.
Proficient in speaking and writing the country language and English. Good written and oral communication.

Location: שפיים

Comments

יאנסן הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
מיקום : שפיים
בחירה
Product Manager- IMBRUVICA

תאור המשרה

Product Manager- IMBRUVICA

יחידה עסקית: המטו-אונקולוגיה

תיאור המשרה:
מנהל/ת מוצר- אימברוביקה

אימברוביקה היא טיפול פורץ דרך אשר מוכיח את יעילותו במספר רב של סרטני דם. הטיפול זמין בישראל עבור חולים המטו-אונקולוגיים בחמש מחלות שונות, ולצד זה נמצא במחקר לשימושים שונים שעדיין לא הגיעו אל השוק.

תפקיד מנהל/ת המוצר כולל:
• קידום הטיפול בכל ההתוויות הזמינות בישראל,
• עבודה אינטנסיבית בממשקים מגוונים עם שותפים בתוך צוות אימברוביקה, ביחידה ההמטו-אונקולוגית ובחברה בכלל.
• חשיבה אסטרטגית ובניית אסטרטגיה תחרותית המותאמת לשוק דינמי ומתפתח.
• בנייה והוצאה לפועל של תכנית טקטית למינוף ההזדמנויות והתמודדות עם האתגרים בשוק, כולל תכנית תקשורת רב-ערוצית עם לקוחות.
• ניהול נפח פעילות רחב של עשיה בתחום ההמטולוגיה - יכולת הנעת פרויקטים, חשיבה יצירתית, מתן מענה ללקוחות במגוון תחומים ויוזמה מתמדת.
• השקה של התוויות עתידיות ומיצובן לצד הקיים.


דרישות וכישורים

השכלה:
• תואר ראשון במדעי החיים או במקצוע פרה רפואי אחר – הכרחי
דרישות:
• ניסיון בניהול מוצר בתחום הפארמה בחברה בינ"ל- חובה!
• יתרון משמעותי לניסיון בתחום ההמטולוגיה/אונקולוגיה
• שליטה בשפה האנגלית
• רישיון נהיגה בתוקף
דרישות נוספות:
• יכולת ניהול והובלה
• יכולת עבודה בממשקים רבים
• יכולת ניהול של מגוון משימות בו זמנית
• ניסיון בחשיבה אסטרטגית, בבניית תכנית אסטרטגית לטווח ארוך
• יכולת הבנה וניתוח מאמרים מדעיים מקצועיים

מיקום: שפיים

הערות

יאנסן הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
מיקום : שפיים
בחירה
Medical Scientific Liaison (MSL) - Dermatology

Description

Medical Scientific Liaison (MSL) - Dermatology

Key Job Activities:
• Keeping abreast of medical and scientific knowledge
• Creating and fostering a network of partnerships with experts
• Working cross-functionally within the company to become a valuable team member exhibiting lateral leadership
• Providing high level scientific engagement with experts, while utilizing multichannel platforms
• Initiator and coordinator of medical education activities and advisory boards, in alignment with Medical Manager
• Scientific support and training to company sales representatives and other peers
• Supports and initiates evidence generation via research and publications
• Gains valuable scientific insights contributing to the short & long-term strategic plans of the therapeutic area
• Skillful in implementing innovative solutions and ideas for multichannel engagement and data-collection
• Champions medical benefits of products and contributes to the fostering of innovative therapeutic approaches for patient's benefits
• Actively involved in strategy and action plans related to local reimbursement of products


Requirements

Education
MD, D.M.D, D.V.M, Ph.D. (Pharmacy or Science)

Experience:
With preference for:
• At least 2 years working experience in the pharmaceutical industry or research company
• High-competency in project & customer-affairs management
• Experience working in a hybrid environment

Knowledge:
• Deep scientific & clinical knowledge
• In-depth understanding of medical data, research & its interpretation
• High level communication & presentation skills

JOB SPECIFIC COMPETENCIES/SKILLS REQUIRED:
1. Demonstrates ability to keep up-to-date with medical and scientific knowledge
2. Excellence in interpersonal and communication skills
3. Excellent presentation skills and business acumen
4. Able to effectively utilize new systems & digital platforms
5. Able to operate in a highly complex and ever-changing business environment
6. A team-player
7. High ethical standards, working aligned with Johnson & Johnson Credo values and relevant references for business integrity
8. The role is mainly field-based, requires agility with regards to travel & work hours

Personal Attributes:
• Excellent people skills & service orientation
• High capability to multi-task and function in a hybrid environment
• High capacity to learn and manage new processes and innovative solutions
• Positive approach to challenges, proactive mindset

Location: שפיים

Comments

יאנסן הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
נציג/ה רפואי/ת - תחום ריאות

תאור המשרה

תאור המשרה:
נציג/ה רפואי/ת לעבודה עם שתי קבוצות של רופאים:
1. רופאים מומחים במרכזיים הרפואיים בכל הארץ בתחום פולמונולוגים (מומחה ריאות, קרדיולוגים וראומטולוגים( ברמה מדעית גבוהה ובשוק תחרותי מאוד.
2. עבודה מול רפואת הקהילה להעלאת מודעות למחלה בתחום הפולמונולוגיה

דרישות וכישורים

דרישות השכלה:
• תואר ראשון במדעי החיים או במקצוע פרה רפואי אחר – הכרחי
• תואר שני – יתרון

דרישות התפקיד:
• ניסיון קודם כנציג/ה רפואי/ת ובעבודה מול קהל רפואי- מינימום שלוש שנים על תרופות מרשם, עדיפות לעבודה עם מומחים, עדיפות נוספת לניסיון בתחום הקרדיווסקולרי וריאות
• יכולת למידה אינטנסיבית, ניתוח והבנה של חומר מדעי ומקצועי
• ראיה שיווקית רחבה וכישורי מכירה מעולים .
• דגש רב על תקשורת בינאישית ויכולת עבודת צוות מעולה
• כישורי פרזנטציה מצויינים
• הובלת וניהול פרויקטים ברמה גבוהה
• שליטה באקסל, Power Point ותוכנת אופיס
• ניהול איזור עצמאי ברמה גבוהה, תעדוף שוטף של לקוחות ומשימות
• שליטה בשפה האנגלית ברמה גבוהה
• רישיון נהיגה בתוקף - חובה!
• המשרה פונה לנשים וגברים כאחד

מיקום: שפיים

הערות

יאנסן הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
מיקום : שפיים
בחירה
רוקח/ת רישום

תאור המשרה

תיאור המשרה:

• רישום תכשירים חדשים
• טיפול בהיבטים רגולטוריים של מוצרים קיימים (כגון: הגשת חידושים ושינויים)
• הכנה ועדכון של חומרי אריזה ועלונים
• עבודה בסביבה רב לאומית ממשקים פנים וחוץ ארגוניים

דרישות וכישורים

דרישות:
• תואר ראשון ברוקחות- חובה!
• מינימום שנת ניסיון ברישום.
• שליטה באנגלית ועברית ברמה גבוהה.
• שליטה בתוכנות ה-OFFICE
דרישות נוספות:

• יכולת עבודה וניהול משימות מרובות בו זמנית
• תקשורת בינאישית מעולה
• יכולת טובה לעבודה בצוות
• דייקנות ויסודיות
• יכולת עבודה עצמאית

מיקום: שפיים

הערות

יאנסן הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.
מיקום : שפיים
בחירה
מנהל/ת מותג

תאור המשרה

ניהול מותג תוך הטמעת אסטרטגיות שיווק גלובליות, הוצאה לפועל של תוכניות שיווק וניהול ומעקב תוכניות הסחר של המותג על ידי המפיץ.

דרישות וכישורים

• תואר אקדמי . עדיפות למנהל עסקים/כלכלה/שיווק
• ניסיון קודם בתפקיד דומה של לפחות שנתיים (עדיפות למוצרי טואלטיקה\דנטלי\OTC).

• חשיבה אסטרטגית ויכולת הבנה עסקית של תהליכים ומטרות
• הטמעת אסטרטגיות המותג בהתאם להנחיות הגלובליות
• ניטור נתוני מכירות, נתחי שוק, מתחרים ורווחיות.
• ניהול התקשורת היומיומית עם המפיץ ומעקב עמידה ביעדים
• בניית תוכניות שיווק שנתיות והשקת מוצרים חדשים לשוק
• הוצאה לפועל של תוכניות השיווק
• בניית תוכנית מבצעים ופעילויות בנקודות המכירה בשיתוף עם המפיץ
• ניהול תקציב שיווק וסחר
• יכולת עבודה עצמאית מול ממשקים רבים במקביל ועבודה בלחץ זמן (מולטי טאסק)
• יכולת פרזנטטיבית מעולה
• אנגלית ברמה גבוהה מאוד
• יכולת אנליטית של נתונים ומגמות בשוק
• אחריות כוללת למותג ומוסר עבודה גבוה
• יכולת עבודה בצוות

מיקום: שפיים

הערות

יאנסן הוא מעסיק המקדם שוויון הזדמנויות וגיוון במקום העבודה.
משרה זו עשויה להתאים לכל אדם באשר הוא בהתאם לכישוריו ויכולותיו, בין היתר, ללא קשר למגדר, מוצא, שיוך אתני, נטיה מינית ו/או מוגבלות.